Agentury

Podpora a regulace standardů a etických pravidel profesionálů ve výzkumu trhu, veřejného mínění a datové analytice

MEDIAN

MEDIAN je výzkumná agentura s dlouholetou tradicí v mediálním výzkumu, výzkumu trhu a vývoji software. V posledních letech se výrazně zaměřujeme i na sociálně-politický výzkum a vývoj nových výzkumných technologií (adMeter).

Kvalitní a odborné zázemí umožňuje spolu s vlastní tazatelskou sítí realizaci všech typů projektů: od „bleskových“ výzkumů na aktuální témata, přes klasické výzkumy pro firmy a neziskový i akademický sektor, po rozsáhlá i kontinuální a longitudinální šetření (MML-TGI, MEDIA PROJEKT, RADIOPROJEKT, CZECH HOUSEHOLD PANEL STUDY).




Kontakt

Speciální PRO VÝZKUM e-mail:
provyzkum@median.cz

Národních hrdinů 73
190 12 Praha 9 - Dolní Počernice
Tel.: 225 301 208

www.median.cz


Prohlášení o zpracování osobních údajů naleznete zde.

Krátké zprávy

Agentury SIMAR jsou PRO VÝZKUM

19. 09. 2019

K iniciativě PRO VÝZKUM, kterou odstartovalo sdružení SIMAR 1. září, se připojily všechny členské agentury.

PRO VÝZKUM v České televizi

11. 09. 2019

Podívejte se na rozhovor o iniciativě PRO VÝZKUM s výkonnou ředitelkou SIMAR Hanou Huntovou, který byl vysílán 9. září v pořadu České…

Iniciativa PRO VÝZKUM startuje

01. 09. 2019

Jedná se o veřejně prospěšnou aktivitu výzkumníků působících v prověřených agenturách pro výzkum trhu a veřejného mínění, která si…

SIMAR je PRO VÝZKUM

27. 08. 2019

SIMAR startuje iniciativu PRO VÝZKUM

Jak se zkoumá: osobní dotazování

26. 08. 2019

Přečtěte si podrobnosti o tom, jak se realizuje osobní dotazování a jakým způsobem při takovém dotazování nakládáme s osobními údaji…

Prohlášení k e-mailům Institutu turistiky a zdraví vybízejícím k účasti ve výzkumu

23. 08. 2019

Varování: Existují firmy, které se pod záminkou toho, že realizují výzkum, snaží z lidí vylákat osobní údaje. Svou aktivitu dále…

Poznáváme díky výzkumu: Výzkum zaměřený na chudobu a exekuce

21. 08. 2019

Výzkum zaměřený na demokratické hodnoty, občanskou participaci, zázemí dotázaných ve spojení s finančními problémy, životní styl,…

Jak a proč se ve výzkumu trhu používá náhodné generování čísel?

17. 08. 2019

Asi jste se již setkali s telefonátem, kdy na druhém konci hovoří milý hlas o průzkumu trhu. Napadlo Vás někdy, odkud výzkumné agentury…