Připomínáme Den ochrany osobních údajů a kampaň PRO VÝZKUM

28. 01. 2025

Na počátku roku si vždy připomínáme důležitost ochrany osobních údajů - zásadní povinnost pro všechny ve výzkumu trhu, sociologickém výzkumu a výzkumu veřejného mínění.

Ochrana údajů není jen o dodržování předpisů, ale o posilování důvěry a vytváření bezpečnějšího prostředí pro všechny. Všichni sdružení v SIMAR jsou hrdí na to, že podporují a naplňují tyto oborové principy. Při reflexi našich klíčových iniciativ chceme oslavit pokroky, kterých jsme dosáhli, a znovu potvrdit náš závazek k důvěryhodnému průzkumu trhu.

Abychom vám pomohli udržet si náskok v oblasti ochrany osobních údajů, šetrném dotazování a přínosnosti výzkumu pro ekonomiku a společnost, sdílíme zajímavé zdroje, které vám pomohou udržet vaše postupy aktuální.


1. Desatero ochrany osobních údajů PRO VÝZKUM

Ochrana údajů je základem. První z našich deseti pravidel ochrany osobních údajů je vždy záruka, že výzkum nikdy není přímo napojen na prodej a propagaci výrobků. Desatero slouží jako základní vodítko pro odborníky, klienty i veřejnost a zajišťuje, aby byl výzkum trhu prováděn poctivě a bezpečně.

Úplný soubor pravidel si můžete prohlédnout zde.


2. Dotazník na pohodu

Lidé, nebo respondenti, jak se ve výzkumné hantýrce říká, jsou srdcem každého výzkumu. Proto jsme vytvořili iniciativu Dotazník na pohodu, Tato iniciativa pomáhá zajistit, aby průzkumy byly pro lidi příjemné, poutavé a respektovaly čas účastníků.

Přečtěte si více informací o Dotazníku na pohodu.

Jak se při výzkumu rodí „šťastná data“, se dozvíte také v poutavém videu, které přibližuje zásady šetrného dotazování.


3. Případové studie využití výzkumu

Během následujících dvou týdnů budeme představovat reálné případové studie, které ukazují sílu kvalitního průzkumu v praxi. Tyto příklady zdůrazňují, jak výzkum trhu podporuje lepší rozhodování, zlepšuje služby a přispívá společnosti.

V rámci našeho trvalého úsilí jsme také oslavili Den ochrany osobních údajů, čímž jsme posílili význam etických výzkumných postupů.

Připojte se k nám a oslavte etický a profesionální průzkum trhu. Sledujte nás na LinkedIn a Facebooku, kde budeme pokračovat ve sdílení poznatků, osvědčených postupů a příběhů o úspěchu!

Krátké zprávy

Připomínáme Den ochrany osobních údajů a kampaň PRO VÝZKUM

28. 01. 2025

Na počátku roku si vždy připomínáme důležitost ochrany osobních údajů - zásadní povinnost pro všechny ve výzkumu trhu, sociologickém…

Klesá zájem o pravidelné zprávy, ani zpravodajské aplikace netáhnou. Poslech podcastů zůstává stabilní

20. 01. 2025

Výsledky volně prodejné studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace agentury ResSOLUTION Group poukazují na zásadní pokles…

Práce v 67 letech? Pouze čtvrtina pracujících si to dokáže představit

18. 12. 2024

Horní věková hranice pro odchod do penze byla stanovena na 67 let (pro narozené v roce 1989 a později). Je to pro Čechy akceptovatelné…

Jinou půjčku než hypotéku má skoro čtvrtina lidí. Mladé často zláká nabídka banky, starší pomáhají rodině

13. 11. 2024

V Česku je aktuálně skoro čtvrtina lidí, kteří splácejí nějakou peněžní půjčku (vyjma hypoték) nebo spotřebitelský úvěr. ResSOLUTION…

Generace Y je velkorysá vůči starším, generace Z přináší naději pro planetu

30. 10. 2024

Výzkumná agentura STEM/MARK zjistila, že pohled generací na sebe samotné se do velké míry kryje s tím, jak je vidí ostatní. Ve všech…

Podle Čechů mají na rozvoj poruchy příjmu potravy vliv zejména vrstevníci

17. 10. 2024

Data Ústavu zdravotnických informací a statistiky (ÚZIS) ukazují rostoucí trend v počtu lidí, kterým byla v česku diagnostikována…

4 z 10 mladých Čechů v posledním roce absentovali v práci kvůli stresu

10. 10. 2024

U příležitosti Světového dne duševního zdraví, který připadá na 10. října 2024, realizoval Ipsos mezinárodní výzkum o vnímání duševního…

Vodík technologií budoucnosti? Češi ho chtějí, ale mají obavy a málo informací

26. 09. 2024

Vodík by mohl v budoucnu najít své široké uplatnění v mnoha různých odvětvích, ale jeho využívání je zatím v plenkách. Šetření výzkumné…