SIMAR je PRO VÝZKUM
27. 08. 2019SIMAR startuje iniciativu PRO VÝZKUM
Předsednictvo Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR se dnes sešlo na pracovní schůzce, při které jsme mimo jiné diskutovali finální části přípravy komunikační kampaně PRO VÝZKUM. Při této příležitosti jsme se také vyfotili s naším novým plakátem, který bude stát v recepci každé zúčastněné agentury.
Ve spolupráci se zapojenými agenturami zdůrazňujeme rozdíl mezi výzkumem trhu a veřejného mínění a technikami přímého prodeje. Zavazujeme se transparentně informovat respondenty o užití a zacházení s údaji, získaná data důsledně chráníme a při první možné příležitosti anonymizujeme. Vždy, když je to možné, ukážeme, jak výzkum pomáhá světu.
Zleva:
Předseda SIMAR Radek Jalůvka (Ipsos), místopředsedkyně SIMAR Hana Kloučková (Confess Research),
výkonná ředitelka SIMAR Hana Huntová a tajemnice SIMAR Hana Svěchotová