Co splňuje PRO VÝZKUM agentura

Iniciativa PRO VÝZKUM podporuje ochotu lidí účastnit se výzkumných šetření. První vlna iniciativy byla spuštěna v září 2019.

Chceme ujistit respondenty, že jejich osobní údaje jsou ve výzkumné agentuře v bezpečí a výstupy výzkumných projektů slouží ku prospěchu společnosti a rozvoji ekonomiky České republiky. To je pevný základ pro další rozvoj celého našeho oboru, na kterém můžeme dále stavět.

Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR uděluje agentuře právo používat prvky iniciativy PRO VÝZKUM. Právo na užití má členská agentura SIMAR, která splní podmínky Desatera PRO VÝZKUM. Dodržování pravidel v členských agenturách SIMAR pravidelné kontroluje a koordinuje vzdělávací aktivity v této oblasti.

Zapojená agentura aktivně naplňuje klíčová témata kampaně:

  • výzkum není prodej
  • ochrana a anonymizace
  • prověřené agentury

Ve spolupráci se zapojenými agenturami zdůrazňujeme rozdíl mezi výzkumem trhu a veřejného mínění a technikami přímého prodeje. Zavazujeme se transparentně informovat respondenty o užití a zacházení s údaji, získaná data důsledně chráníme a při první možné příležitosti anonymizujeme. Výzkumníci jsou také připraveni respondentům ukázat, jak výzkum pomáhá společnosti a ekonomice.

Krátké zprávy

Agentury SIMAR jsou PRO VÝZKUM

19. 09. 2019

K iniciativě PRO VÝZKUM, kterou odstartovalo sdružení SIMAR 1. září, se připojily všechny členské agentury.

PRO VÝZKUM v České televizi

11. 09. 2019

Podívejte se na rozhovor o iniciativě PRO VÝZKUM s výkonnou ředitelkou SIMAR Hanou Huntovou, který byl vysílán 9. září v pořadu České…

Iniciativa PRO VÝZKUM startuje

01. 09. 2019

Jedná se o veřejně prospěšnou aktivitu výzkumníků působících v prověřených agenturách pro výzkum trhu a veřejného mínění, která si…

SIMAR je PRO VÝZKUM

27. 08. 2019

SIMAR startuje iniciativu PRO VÝZKUM

Jak se zkoumá: osobní dotazování

26. 08. 2019

Přečtěte si podrobnosti o tom, jak se realizuje osobní dotazování a jakým způsobem při takovém dotazování nakládáme s osobními údaji…

Prohlášení k e-mailům Institutu turistiky a zdraví vybízejícím k účasti ve výzkumu

23. 08. 2019

Varování: Existují firmy, které se pod záminkou toho, že realizují výzkum, snaží z lidí vylákat osobní údaje. Svou aktivitu dále…

Poznáváme díky výzkumu: Výzkum zaměřený na chudobu a exekuce

21. 08. 2019

Výzkum zaměřený na demokratické hodnoty, občanskou participaci, zázemí dotázaných ve spojení s finančními problémy, životní styl,…

Jak a proč se ve výzkumu trhu používá náhodné generování čísel?

17. 08. 2019

Asi jste se již setkali s telefonátem, kdy na druhém konci hovoří milý hlas o průzkumu trhu. Napadlo Vás někdy, odkud výzkumné agentury…