Agentury SIMAR jsou PRO VÝZKUM
19. 09. 2019K iniciativě PRO VÝZKUM, kterou odstartovalo sdružení SIMAR 1. září, se připojily všechny členské agentury.
Všechny tyto agentury jsou tedy PRO VÝZKUM:
- CONFESS Research s.r.o.
- CVVM (Sociologický ústav AV ČR v.v.i.)
- Data Collect s.r.o.
- g82 s.r.o.
- GfK Czech s.r.o.
- Ipsos s.r.o.
- Kantar CZ s.r.o.
- Median s.r.o.
- Nielsen Admosphere a.s.
- NMS Market Research s.r.o.
- STEM/MARK a.s.
Zapojené agentury se zavázaly dodržovat Desatero pro ochranu osobních údajů a aktivně naplňovat klíčová témata kampaně:
- výzkum není prodej
- ochrana a anonymizace
- prověřené agentury
Podle nejnovějšího sčítání počtu pracovníků v oboru výzkumu trhu, veřejného mínění a datové analytiky mají zapojené agentury v současné době 952 zaměstnanců na hlavní pracovní poměr. Dalších téměř deset tisíc tvoří externí spolupracovníci - tazatelé, rekrutéři, operátoři, moderátoři, datový analytici a další.
Tým CONFESS Research.